A Művelt Tájékozott Emberért Alapítvány

1464 Budapest, Pf. 1578
+36-1-781-3236
info@magyarforum.hu


MEGJELENT

a MAGYAR FÓRUM

XXIX. évfolyamának 47. száma.





Dr. Rétvári Bence:
Nincs szükség külső szereplők irányítására

Dr. Gyuricza Csaba:
Migráció és tudásexport

Csapó Endre:
Közép-Európa nem volt, hanem lesz

Dr. Hidán Csaba:
Ez élethalálharc


Találjunk egymásra, legyen előfizetőnk!

Heti Magyar Fórum előfizetési díja:
3211 Ft / negyedév.

Havi Magyar Fórum előfizetési díja:
1470 Ft / negyedév.


Tel.: +36-1-781-3236

Levélcím: 1464 Budapest, Pf. 1578.

Kiadó:
Bp. IX., Ráday u. 32., I. em. 3.




Szíriának is elege van Soros György civiljeiből

Novemberben a szervezet elismerte, hogy Soros György pénzén működik.

Bassár el-Aszad szíriai államfő szerint nemcsak hazugság, hanem provokáció is az Amnesty International jelentése, miszerint a szíriai hadsereg tizenháromezer embert gyilkolt meg egy börtönben.
Az Amnesty International február 7-én azzal vádolta a szíriai kormányt, hogy 13 000 embert gyilkolt meg a Saydnaya börtönben. Bassár el-Aszad szíriai államfő pénteken a Yahoo News-nak nyilatkozva tagadta ezeket a vádakat, és azt mondta, a jelentés csak a szervezet megbízhatóságát kérdőjelezi meg, mert ezeket a vádakat semmilyen bizonyíték nem támasztja alá.
„Ez a jelentés – mint számos más anyaguk is – megkérdőjelezi az Amnesty International megbízhatóságát. Szégyen, hogy egy ilyen szervezet bizonyítékok nélkül leközölhet ehhez hasonló jelentéseket” – mondta.
Az államfő az interjú során kiemelte; az Amnesty International jelentése bizonyítékokat nem mutat be, állításaikat, vádjaikat mindössze ismeretlen személyekkel készített interjúkra alapozzák.
Csütörtökön az orosz külügyminisztérium szóvivője is azt mondta, ez a jelentés egy provokáció, és szerzői „nem szégyellik bevallani, hogy vádjaikat meg nem nevezett személyek állításaira alapozzák”.
Az Amnesty International tevékenységét számos országban illették már kritikával, amiért félrevezető információkat közöl nem nyugati kormányok tevékenységéről, és az euroatlanti tömb információs hadviselésének eszközeként működik. Novemberben a szervezet elismerte, hogy Soros György pénzén működik.

Kapcsolódó cikk a Magyar Fórumban!