A Művelt Tájékozott Emberért Alapítvány

Levelezési cím: 1092 Budapest, Ráday u. 32. I. em. 3.
+36-1-781-3236
info@magyarforum.hu
1%"/

Megjelent munkatársunk, Kovács Attila harmadik kötete: Az idők szava.
Glosszák, jegyzetek, publicisztikák, elemzések. Rendelés és információ: azidokszava@gmail.com





A szivárványos kóla-reklámon is túltesz a cseh üdítő

 
A szivárványos kampányba minden jel szerint beállt a cseh üdítő, a Kofola is.
Meglepődve tapasztalták az egyik felvidéki falu üzletében, hogy a kétliteres Kofola Original hatüveges kartonjának csomagolásán két, egymásnak csókot adó hölgy hirdeti a Kofola központi üzenetét „Szerelemből mindenkinek jut elég”. Az egyik hölgynek ugyan bajszot rajzoltak, a helyzet azonban aligha félreérthető.

 
Ezzel a Kofola is beszállt a liberális szivárványos kampányba, sőt, némiképp emelte is a tétet. A Kofola Original hivatalos csatornáján megjelent videón például két fiatal srác látható (nem egy Jason Statham alkatok, szóval, már első ránézésre is a Szivárványos Pride jut eszünkbe), akik a parkban kiszúrnak maguknak egy csinos fiatal lányt. A reklám végén a lány közös együttlétre invitálja őket– igen, mindkettőjüket.
 
Szerelemből jut elég mindenkinek, hirdeti a Kofola, és teszi mindezt úgy, hogy nem csak az egynemű partnerséggel próbálja növelni eladásait, hanem a promiszkuitás (tartós jelleg nélküli, túlzottan szabados nemi élet) propagálásával is. Mindezt a fiatalok körében.
 
Kérdés, hogy a többségében konzervatív szlovákiai lakosság körében mennyire lehet sikeres egy ilyen kampány. Főleg, hogy a Kofolára is rájár a rúd idén. A szokásosnál hűvösebb tavaszi időjárás miatt az első félévben csökkent a Kofola fogyasztása. Olyannyira, hogy az év első felében 1,5 millió eurós nyereséget könyvelhettek csak el, szemben a 2018-as év első félévének 5,8 millió eurós nyereségéhez képest.
 
korkep.sk nyomán